Inte lätt att vara rätt!

Var går gränsen för ok eller inte, när man passerat 40+? Känner jag mig tveksam, brukar jag höra med mina två döttrar, 18 och 19 år. Hittills har det jag valt fungerat. Tror det handlar om att välja rätt kombinationer istället, jag har gått på fina tillställningar i kjol med snörning bak, inköpt via gothshop, kominerad med fin blus & kavaj, och fått beröm för kjolvalet! De skulle bara veta var den är inköpt... 
 
http://www.odiumclothing.net/crosslink/page/article/gen/article/id/61/extra/0-0/
 
Tror även att det går att blanda Vuitton väskan med dräkt från HM. Allt handlar om rätt kombination och känsla. Visst, inte alltid så lätt när man i ungdomars ögon kan vara gammal och i andras relativt ung. Inte lätt att vara rätt! ;-) 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: